Povrat proizvoda

U slučaju povrata robe kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju Opus Gradni i to e-mailom na adresu [email protected] , telefonski 01/3454 156 (mob. 099 7370 991) ili pismeno na adresu: Opus Gradna, Perjavica 78 a, 10 090 Zagreb.

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s naručenima na računu. Ukoliko nešto nedostaje ili je proizvod oštećen, kupac je dužan prijaviti Opus Gradni.

Proizvod zajedno s izvornim računom kupac mora vratiti neoštećen u originalnom pakiranju i u neizmijenjenoj količini zajedno s pisanom reklamacijom koja mora sadržavati razlog za zamjenu u roku od 8 dana od dana primitka. U suprotnom nećemo moći prihvatiti povrat. Troškove zamjene snosi Opus Gradna.

U slučaju tehničke neispravnosti audio zapisa koji su pohranjeni na prijenosniku zvuka prodavatelj preuzima potpunu odgovornost. U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 4 (četiri) radna dana. Nakon što reklamira tehničku neispravnost kupac je dužan poštom, uz dostavnicu, vratiti tehnički neispravan prijenosnik zvuka nakon čega će prodavatelj u roku od 3 (tri) radna dana poslati kupcu zamjenski proizvod, bez ikakve naknade. U slučaju gore navedenog kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod.

Opus Gradna nije odgovorna za eventualna oštećenja proizvoda i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtka koja obavlja poslove dostave proizvoda).

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele Europske unije sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem platforme Online Dispute Resolution kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom on line kupovine unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika u EU.